Heb jij het in je om de inbox van onze klanten te veroveren met doeltreffende e-mailcampagnes? Studio Anneloes zoekt een ervaren CRM Specialist die de customer journey naar een hoger niveau tilt. Jij weet dat e-mail meer is dan een communicatiekanaal; het is een krachtig middel om onze klanten aan ons merk te binden.
Jij:
- Verliest je geregeld in het knutselen van mailflows.
- Kruipt in het hoofd van onze klant. En weet dan preciés waar ze op aan gaat.
- Weet al die mooie resultaten ook nog eens te analyseren.
- Hebt affiniteit met fashion. En kunt lekker werken in een team vol eigenwijze creatives, e-commerce en marketingprofessionals.
Jouw to do list
Als onze CRM Specialist ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en verfijnen van geavanceerde e-mailcampagnes en -flows. Je benut jouw expertise in automatisering om onze klanten op het juiste moment met relevante content te benaderen. Je verdiept je in segmentatie en personalisatie, analyseert campagnes tot in detail en past inzichten toe om continu te verbeteren. Door middel van slimme automatiseringen en strategische optimalisatie versterk je de loyaliteit en merkbeleving.
Je rol zal zich ook richten op het optimaliseren van de engagement binnen de Member Club, ons klantwaarderingsprogramma, met een sterke focus op automatiseringen die de customer lifecycle versterken. Jouw strategische benadering en datagedreven inzichten zorgen ervoor dat onze member-journeys naadloos aansluiten bij de behoeften en verwachtingen van onze klanten.
- Ontwikkelen en beheren van e-mailautomations en customer journeys die klanten betrokken houden.
- Optimaliseren van de Member Club door gerichte campagnes en gepersonaliseerde flows in te zetten.
- Zorgdragen voor een strakke e-mailmarketingkalender en stakeholders meenemen in de planning en resultaten.
- Analyseren en segmenteren van de (klant)database voor gerichte communicatie en gepersonaliseerde benaderingen.
- Uitvoeren van A/B-tests en experimenten om de effectiviteit van campagnes te verhogen.
- Analyseren van campagneprestaties en het omzetten van data in concrete verbeteringen voor toekomstige campagnes.
- Blijven vernieuwen en op de hoogte van de nieuwste trends en best practices in e-mailmarketing en customer lifecycle management.
Who you are
- HBO/WO werk- en denkniveau, met minimaal 2-4 jaar ervaring in CRM en/of e-mailmarketing.
- Diepe kennis van e-mailautomatisering, klantsegmentatie, en e-mailmarketingtools.
- Ervaring met data-analyse en het vertalen van inzichten naar acties.
- Een proactieve houding en drive om campagnes te blijven optimaliseren.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en oog voor detail.
- Affiniteit met mode en het vermogen om te werken in een creatief en multidisciplinair team.
What you get
- Een jaarcontract met de intentie tot langdurige samenwerking.
- Een passend salaris, gebaseerd op je kennis en ervaring.
- Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Aantrekkelijke pensioensregeling (MITT).
- Korting op de Studio Anneloes collectie.
Solliciteren
Iedereen is anders, en juist de verschillen in mensen helpen ons om uniek en relevant te blijven. Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent. Laat ons op jouw persoonlijke manier weten dat jij de ideale kandidaat bent. Stuur je motivatie, CV, en indien mogelijk, een portfolio of case studies die jouw ervaring met CRM en e-mailautomatisering laten zien.
Studio Anneloes zoekt jou!
Studio Anneloes groeit en daarom zijn we op zoek naar professionals om onze teams te versterken binnen o.a. marketing, e-commerce en logistiek.
“De succesformule van ons fashion brand bestaat uit ons product, de visie, de partners en onze mensen”, aldus oprichtster Anneloes. Word jij ons nieuwe teamlid? Stuur jouw motivatie en wie weet drinken we binnenkort een kop koffie op ons hoofdkantoor in Amsterdam.