Klanten Service

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    • Selecteer het gewenste artikel
    • Selecteer de juiste kleur en maat
    • Klik op de button ‘’in het winkel mandje’’
    • Er komt in je scherm te staan: ‘Item is toegevoegd aan je winkelmand!’
    • Je kunt vervolgens de keuze maken om verder te winkelen of naar de kassa te gaan
    • Ga je verder winkelen? Ga dan terug naar de categorie. Herhaal bovenstaande stappen om nog een artikel aan jouw winkelwagen toe te voegen
    • Ga je naar de kassa? Dan bekijk je je winkelmandje en kan je vervolgens op afrekenen klikken
  • Hoe moet ik afrekenen?
    • Ga naar je winkelmand
    • Klik op afrekenen onder in het scherm
    • Vul jouw e-mailadres en postcode in, klik daarna op verder
    • Vul jouw gegevens in
    • Selecteer de gewenste bezorgmethode
    • Kies de gewenste betalingsmethode
    • Mail ter bevestiging in mailbox
  • Krijg ik een orderbevestiging?

    Je ontvangt een orderbevestiging van jouw bestelling direct per mail.
    In deze orderbevestiging vind je het overzicht van de door jou bestelde artikelen.

  • Wat volgt er na de orderbevestiging?
    • Na de orderbevestiging gaan wij voor je aan het werk.
    • Met veel liefde pakken wij jouw bestelling in.
    • Vervolgens geven wij het pakketje aan PostNL.
    • Je ontvangt een e-mail van PostNL met een unieke Track & Trace code.
    • Met deze code kun je jouw pakketje volgen en de exacte aflevertijd inzien.
  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    Via de Track & Trace code die je van Post NL hebt gekregen, kun jij jouw pakket volgen en de levertijd inzien.
    Als je besteld hebt met een account, kun je inloggen en daar altijd je tracking info vinden.

  • Wat moet ik doen als de bestelling niet lukt?

    Mocht je problemen hebben met bestellen, probeer dan eerst de site te refreshen.
    Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Zodra jouw bestelling is geplaatst, wordt deze verzendklaar gemaakt.
    Neem daarom zo spoedig mogelijk contact met onze klantenservice op, via 020-3700 659.
    Het is niet mogelijk om bestellingen die op een werkdag vóór 16:00 uur zijn besteld, na 16:00 uur nog te annuleren of te wijzigen, ze zijn dan al meegegeven aan PostNL.

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Zodra jouw bestelling is geplaatst, wordt deze verzendklaar gemaakt.
    Neem daarom zo spoedig mogelijk contact met ons op, via 020-3700 659.
    Het is niet mogelijk om bestellingen die op een werkdag vóór 16:00 uur zijn besteld, na 16:00 uur nog te annuleren, ze zijn dan al meegegeven aan PostNL.
    Het pakket is dan dus al naar je onderweg, in dat geval kun je het product na ontvangst naar ons retourneren.
    Wij zullen het aankoopbedrag na retour ontvangst van de producten zo snel mogelijk op jouw rekening terugstorten.
    Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

  • Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?

    Dat is heel vervelend, we lossen dit graag zo snel mogelijk met je op.
    Als er iets mis is met jouw bestelling, neem dan contact met onze klantenservice op.