Hoe plaats ik een bestelling?
Volg de onderstaande stappen om een bestelling te plaatsen:
- Selecteer het gewenste artikel.
- Selecteer de juiste kleur en maat.
- Klik op de "Voeg toe aan winkelmand" button.
- Je krijgt een melding dat het artikel toegevoegd is.
- Je kunt direct afrekenen als gast of inloggen op jouw account, verder winkelen of naar de winkelmand gaan om de geselecteerde items nog eens te bekijken.
- Klaar om te bestellen? Volg de stappen in de check-out en vul de nodige informatie in.
- Wanneer je succesvol hebt afgerekend, krijg je een bevestigingsmail en gaan we jouw bestelling verzendklaar maken.
Je kunt ook kledingstukken voor een ander moment bewaren door ze toe te voegen aan je verlanglijst. Dit doe je door op het hartjes-icoon bij het betreffende artikel te klikken.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Een geplaatste order kan niet worden geannuleerd. Controleer je order voordat je 'm afrondt. Als het pakket al onderweg is kun je in dat geval het product na ontvangst naar ons retourneren. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor jouw eigen rekening zijn. Retourneren kan via studioanneloes.nl/retour..
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail met een PostNL Track & Trace code. Vanuit die e-mail kun jij jouw pakket volgen en de verwachte levertijd inzien.Wat moet ik doen als mijn bestelling niet lukt?
Mocht je problemen hebben met bestellen, probeer dan eerst de site te verversen. Op je telefoon doe je dit door de pagina kort met je duim naar beneden te trekken. Heb je nog vragen? Neem dan contact met op met onze klantenservice.
Kan ik een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?
Je kunt je bestelling laten bezorgen in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Luxemburg en Spanje.
Levering in Nederland is gratis. Aan levering in andere EU-landen zijn kosten verbonden, afhankelijk van het land waar het pakket naartoe moet worden verzonden.Oostenrijk € 8,45
België € 2.45
Frankrijk € 7.45
Duitsland € 2.45
Italië € 12.45
Luxemburg € 5.45
Spanje € 11.45
Hoe moet ik afrekenen?
- Ga naar je winkelmand.
- Klik op afrekenen onderaan het scherm.
- Vul jouw e-mailadres en postcode in, klik daarna op 'Verder'.
- Vul jouw gegevens in.
- Selecteer de gewenste bezorgmethode.
- Selecteer de gewenste betalingsmethode.
- Je ontvangt een bevestigingsmail in mailbox.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Je kunt op onze website betalen met een creditcard of met iDeal. Ook is het mogelijk om te kiezen voor achteraf betalen met Klarna.Wanneer je een order plaatst buiten Nederland, binnen de EU, dan zijn er per land andere betaalmogelijkheden beschikbaar. Deze zijn zichtbaar bij het afrekenen. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice.
Mijn bestelling is niet gelukt maar het bedrag is wel afgeschreven?
Neem contact op met onze klantenservice als de bestelling niet is gelukt.Kan ik betalen met Klarna of Afterpay?
Je kunt kiezen voor achteraf betalen met Klarna. Na ontvangst van jouw bestelling heb je 30 dagen de tijd om te betalen. Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.Hoe gebruik ik Klarna?
Met Klarna kun je eenvoudig achteraf betalen binnen 30 dagen na ontvangst. Kies tijdens het bestelproces bij ‘Betaling’ voor Klarna om gebruik te maken van achteraf betalen. Na het afronden van jouw bestelling ontvang je een bevestiging van Klarna met onder andere het factuurbedrag en de uiterste betaaldatum.Waarom wordt mijn aankoop met achteraf betalen via Klarna niet goedgekeurd?
Klarna voert voor alle bestellingen een check uit. Neem contact op met Klarna als je vragen hebt over achteraf betalen of een bestelling die niet wordt goedgekeurd. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag.Hoe moet ik mijn bestelling retourneren als ik heb gekozen voor achteraf betalen via Klarna?
Het retourneren van een bestelling werkt hetzelfde als altijd. Wel raden we het aan om een retour ook aan te melden via de Klarna-app. Klarna past het factuurbedrag namelijk direct aan naar het nieuwe factuurbedrag. Ook als je jouw bestelling volledig retourneert. Zo voorkom je dat de uiterste betaaldatum al verlopen is, voordat jouw bestelling bij ons retour verwekt is.Hoe werkt een terugbetaling als ik via Klarna heb betaald?
Terugbetalingen worden op verschillende manieren verwerkt. Als je na een betaling toch besluit jouw volledige order te retourneren, dan zal de factuur geannuleerd worden. Het betaalde bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de factuur hebt betaald. Besluit je om jouw order deels te retourneren? Dan ontvang je het verschil terug op jouw rekening.Een terugbetaling van Klarna kan tot 14 dagen duren. Als je na 14 dagen nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.
Ik heb een vraag over achteraf betalen met Klarna.
Voor vragen over achteraf betalen met Klarna en andere vragen rondom Klarna verwijzen we je naar de website van Klarna.Waar vind ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid van Klarna?
De algemene voorwaarden en het privacybeleid van Klarna lees je op de website van Klarna.Bekijk al onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.