Last Chance To Buy & Retravel

Wat is Studio Anneloes Retravel?

Retravel is het officiële second hand platform van Studio Anneloes. Via dit platform kunnen particulieren tweedehands Studio Anneloes kleding aanbieden en kopen. Meer weten? Bekijk dan: https://www.studioanneloes.nl/tweedehands/. 

Ik heb een vraag over Retravel.

Heb je een vraag met betrekking tot het Studio Anneloes Retravel platform? Bekijk dan hier de veelgestelde vragen van Retravel.

Hoe koppel ik mijn Studioanneloes.nl-account aan mijn Retravel-account?

1. Ga naar retravel.studioanneloes.nl en klik op het account-icoon (poppetje) in de rechterbovenhoek. Klik vervolgens op 'Meld je nu aan'.
2. Vul je Voornaam, Achternaam, E-mailadres, en Wachtwoord in. Zorg ervoor dat je hetzelfde e-mailadres gebruikt als voor je account op studioanneloes.nl. Dit is nodig om je accounts te koppelen. Klik op 'Aanmelden'.
3. Je ontvangt een e-mail met de titel 'Verifieer email: Studio Anneloes Retravel'. Klik in deze e-mail op de knop 'Verifieer email'.

Als je al een account hebt op Retravel, kun je shoptegoed gebruiken op studioanneloes.nl door een account aan te maken op studioanneloes.nl met hetzelfde e-mailadres als je Retravel-account. Klik vervolgens op de verificatielink in de bevestigingsmail.

Je accounts zijn nu gekoppeld. Shoptegoed dat je ontvangt door items te verkopen op Retravel is direct zichtbaar in je studioanneloes.nl-account en kan daar worden gebruikt voor aankopen.

Hoe zet ik (tijdelijk) mijn Retravel kledingkast offline?

Ga je op vakantie, of een paar dagen weg? Zet dan de items uit je kledingkast in die periode even offline op Retravel. Je doet dit door het formulier in te vullen op de volgende pagina: Vakantie modus.
Wij zorgen dat in de opgegeven periode je kledingkast offline staat en je lekker kan genieten van je vakantie of weekendje weg.

Waar kan ik mijn shoptegoed vinden in mijn account?

Je shoptegoed kun je vinden in je account. Log in met je account op studioanneloes.nl of via de app. Ga vervolgens naar je account.

Op mobiel vind je jouw account door linksboven op de drie streepjes te klikken. Onder account is je shoptegoed direct zichtbaar.

In de app staat je account in de balk rechts onderin. Je shoptegoed staat direct onder je naam.

Op desktop vind je jouw account-omgeving door rechtsboven op het poppetje te klikken. Bovenin je account staat je shoptegoed in een lichtgrijze balk.

Hoe kan ik met shoptegoed betalen?

Bij het afrekenen wordt je shoptegoed automatisch geselecteerd als betaalmiddel. Als je geen gebruik wilt maken van het shoptegoed voor deze transactie, schakel de optie dan uit.

Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren als ik met shoptegoed heb betaald?

Ja, je kunt een bestelling die betaald is met shoptegoed retourneren. Dit verloopt hetzelfde als bestellingen met andere betaalwijzen. Als de bestelling (deels) is betaald met shoptegoed, worden de tegoeden teruggeboekt naar je account. Eventueel resterende bedragen worden terugbetaald via de door jou gekozen betaalmethode.

Hebben jullie ook uitverkoop/sale? Hoewel we momenteel geen specifieke uitverkoop hebben, bieden we wel een speciale pagina op onze website aan genaamd "Last Chance to Buy." Hier vind je de items uit onze oudere collecties tegen gereduceerde prijzen.
Neem gerust een kijkje en ontdek de aanbiedingen op deze pagina.

Daarnaast kun je ook eens kijken op Retravel. Dit is het officiële second hand platform van Studio Anneloes. Hier vind je pre-loved Studio Anneloes items tegen gereduceerde prijzen. Bovendien kun je hier ook zelf Studio Anneloes kleding verkopen die je niet meer draagt. Ontdek het platform hier.

Jouw vraag hier niet beantwoord?
Bekijk al onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.
+31 (0)20 - 3700659