Member Club

Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen over de Studio Anneloes Member Club. Een waarderingsprogramma ontworpen voor jou. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. 

Hoe word ik member?

    Member worden is gratis. Heb je al een account bij Studio Anneloes? Dan ben je automatisch member. Je vindt alle informatie over de Studio Anneloes Member Club in je persoonlijke account. Heb je nog geen account? Meld je dan gratis aan.

Wat is de Studio Anneloes Member Club? De Studio Anneloes Member Club is een waarderingsprogramma op maat gemaakt voor jou. Spaar Studio Points bij elke bestelling en verzilver privileges die perfect bij je passen.

Wat zijn de privileges van de Studio Anneloes Member Club? De Studio Anneloes Member Club is ontworpen voor jou. Daarom bepaal je zelf welke privileges bij je passen. Denk aan een verjaardagscadeau , styling advies of early access tot collecties. Hoe meer Studio Points, hoe meer privileges. Je vindt het overzicht van de privileges in je persoonlijke account.

Hoe spaar je Studio Points? Als member spaar je automatisch Studio Points bij elke online bestelling op onze website of in de app. Het aantal Studio Points staat gelijk aan het totaalbedrag. 1 euro = 1 Studio Point. Je kunt extra punten verdienen door vragen te beantwoorden over je stijl en interesses.

Hoe lang zijn de Studio Points geldig? Studio Points zijn 365 dagen geldig. Daarna vervallen de punten.

Wat gebeurt er met mijn Studio Points als ik een item retour stuur? Studio Points worden na de retourtermijn van de bijbehorende bestelling bijgeteld. Als je items retour stuurt, verrekenen we het bedrag met het aantal Studio Points.

Waar kan ik een overzicht bekijken van mijn gespaarde Studio Points? De gespaarde Studio Points staan in je persoonlijke account onder het kopje 'Studio Anneloes Member Club'.

Hoe kan ik Studio Points inwisselen voor een item naar keuze? In je account kun je Studio Points inleveren voor een item naar keuze. Zelfs als je nog niet genoeg punten hebt, zie je al de optie om een item te kiezen. In het bolletje linksboven in de tegel van de spendeeractie zie je hoeveel punten je nodig hebt.
Bovenaan de pagina op je Member Club kaart staat hoeveel Studio Points je hebt en hoeveel punten er nog in behandeling zijn (deze tellen nog niet mee).
Zolang je niet genoeg punten hebt, kun je geen voucher code aanvragen. Zodra je het benodigde aantal punten hebt behaald, verschijnt de knop 'wissel in' en kun je een voucher code aanvragen die je in de checkout kunt gebruiken om het item af te rekenen.

Wat zijn de levels van de Studio Anneloes Member Club? De Studio Anneloes Member Club bestaat uit drie levels. Als member start je in level 1 – Ambitious. Door punten te sparen, beklim je de ladder. Hoe hoger je level, hoe exclusiever je privileges.

  • 1. Ambitious (vanaf 0 punten)

  • 2. Confident (vanaf 1500 punten)

  • 3. Leading (vanaf 5000 punten)


  • Wat zijn de voorwaarden van de Studio Anneloes Member Club? De voorwaarden van de Studio Anneloes Member Club vind je op de Voorwaarden Member Club pagina.

    Krijg ik ook Studio Points als ik met een gastaccount heb besteld? Je krijgt alleen Studio Points wanneer je bij je bestelling inlogt met je account of een account aanmaakt. Na het plaatsen van een bestelling via een gastaccount, krijg je op de bedankpagina de mogelijkheid om een account aan te maken. Wanneer je een account aanmaakt, worden de Studio Points van die bestelling automatisch aan dit account toegevoegd. Het is niet mogelijk om punten alsnog toe te voegen aan een bestaand account wanneer je ervoor hebt gekozen als gast uit te checken.

    Krijg ik ook Studio Points voor aankopen via Retravel? Nee, voor aankopen op Retravel krijg je geen Studio Points. Maar als je een item op Retravel verkoopt en je kiest ervoor om je uitbetaling in shoptegoed te ontvangen en je doet hiermee een aankoop krijg je wél Studio Points.

    Mijn favoriete winkel staat niet op de profielverrijkingspagina. Wat kan ik doen? Stuur een e-mail naar webshop@studioanneloes.nl, zodat we jouw favoriete winkel kunnen toevoegen aan de profielverrijkingspagina.

    Jouw vraag hier niet beantwoord?
    Bekijk al onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.
    +31 (0)20 - 3700659