Retourneren

Hoe stuur ik een item retour?

  • Log in met jouw e-mailadres en ordernummer op www.studioanneloes.nl/retour en volg de stappen.
  • Print het retourlabel, inclusief retourformulier. Het is ook mogelijk zonder printer te retourneren. In plaats van het retourformulier kan je de pakbon terug in het pakketje stoppen. Het digitale retourlabel kan je vanaf je telefoon laten scannen bij een PostNL punt. Dan printen ze daar een nieuwe sticker uit.
  • Vouw het artikel op en doe het in de originele verpakking. Het artikel moet onbeschadigd, ongedragen en ongewassen worden geretourneerd in de originele verpakking en onze Studio Anneloes hangtag moet aan het item bevestigd zijn.
  • Verpak het artikel goed, want wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging van een geretourneerd artikel.
  • De retourkosten bedragen €3,95.
  • Plak het retourlabel aan de buitenkant van de verpakking. Breng het pakket naar een PostNL punt en bewaar de Track & Trace code.

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Wij behandelen de retourzending uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst. Daarna kan het 2 tot 3 werkdagen duren voordat de bank het heeft verwerkt en het bedrag op je rekening staat.

*m.u.v. weekenden, feestdagen en extreme drukte

Kan ik een besteld item omruilen?

Je kunt het item dat je besteld hebt retour sturen. Als wij het artikel in goede staat ontvangen hebben, wordt het bedrag aan je terugbetaald. Voor een ander artikel of een andere maat dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.

Kan ik meerdere orders in 1 verpakking retourneren?

    In het kader van duurzaamheid mogen 2 pakketten (meerdere items) in één pakket worden geretourneerd.

  • Je dient beide ordernummers aan te melden via www.studioanneloes.nl/retour
  • Bij de ene bestelling geef je aan ik regel de verzending zelf en print het Retourformulier.
  • Voor de andere zending kies je als verzendoptie PostNL. Dit kost €3,95. Print het retourlabel en het retourformulier.
  • Doe beide retourformulieren in het pakket. 
  • Zodra het pakket bij ons binnenkomt, staat het geld binnen enkele werkdagen op je rekening.

Binnen hoeveel dagen moet ik retourneren?

Ongewassen, ongedragen en zonder (make-up) vlekken mogen onbeschadigde artikelen met originele labels binnen 30 dagen retour gestuurd worden. Retourneren kan via studioanneloes.nl/retour.

Klachten

Een beschadigd artikel ontvangen of een klacht over je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Heb je een klacht over een artikel dat je in een van onze winkels hebt gekocht? Dan helpen we je graag verder in de desbetreffende winkel.

Jouw vraag hier niet beantwoord?
Bekijk al onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.
+31 (0)20 - 3700659